sobota, 24 sierpnia 2013

Jak uszyć elfa TUTORIAL cz. 3 malujemy oczy, robimy włosy i skrzydła

Dziś już 3 i ostatnia część tutorialu jak uszyć elfa, mam nadzieję że moje tutoriale Wam się spodobały jeśli tak to napiszcie, mozecie też napisać jakie totoriale by się Wam przydały ;)

Jesli chodzi o elfa to
część 1 jak uszyć ciałko elfa znajdziecie TU
część 2 jak uszyć sukienkę elfa znajdziecie TU

Co będzie nam potrzebne
do namalowania buzi
- ołówek
- farby do tkanin
- bardzo cienki pędzelek
do wykonania włosów
- filc
- igła do filcowania
do wykonania skrzydeł
- organza
- maszyna do szycia
- nici

Zaczniemy od malowania buzi, najpierw szkicujemy ołówkiem oczy i zaznaczamy nosek, pamiętajmy że w miejscu noska jest koralik więc jest on delikatnie wystający

 Oczy zamalowujemy na biało i czekamy aż farba wyschnie
 Następnie malujemy tęczówkę mój elf ma szmaragdowe oczy i znów czekamy aż farba wyschnie
 Później malujemy źrenice

 Następnie malujemy obwódkę oka i rzęsy, brwi i zaznaczamy nosek, czekamy aż farba wyschnie
Malujemy białą farbą odbicie światła
A następnie malujemy usta
Buzia już gotowa ale elfowi jest łyso przechodzimy więc do stworzenia mu fryzury, obrywamy odpowiedniej długości filc, w zależności czy chcemy by nasz elf mial długie czy krótkie włosy i dopasowyjemy go do głowy, pamiętajmy by spomiędzy włosów wyciągnąć te urocze odstające (zupełnie jak u mnie) uszka, po środku lub po boku robimy przedziałek przeszpilowując igłą do filcowania filc do głowy elfa
Z fryzurką poszło szybko, no a teraz musimy elfa uskrzydlić do tego potrzebna jest nam organtyna czy organza, bierzemy kilka warstw organzy, ja mam chyba 6 i odrysowujemy na niej kształt skrzydeł
następnie przeszywamy go, można to zrobić kontrastowym kolorem
Jesli chcemy możemy skrzydła upiększyć rysując na nich esy floresy i je tak przeszywając, następnie skrzydła wycinamy
i opalamy nad świecą
Skrzydła są już gotowe przytwierdzamy więc je do naszego elfa
TADAM (jak mówi moja Ala stawiając babkę z piasku) przebrneliście przez całe 3 części tutorialu i Wasz elf powinien wyglądać mniej więcej tak

Teraz czekam z niecierpliwością na linki do Waszych prac, a ponieważ elf jest moim pomysłem będzie mi miło jeśli szyjąc takiego elfa dacie odnośnik do mego bloga.

6 komentarzy:

  1. Elfik jest prześliczny , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Elf piękny, opis znakomity. Bardzo dziękujemy. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  3. To na prawdę fajny pomysł taki klub Mam, sama jestem mamą, prace na tym blogu są niezwykłe i niepowtarzalne, Gratulacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny kursik :) Ja nie szyję, ale trzymam kciuki za to, aby jak najwięcej prac powstało dzięki niemu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jakbym nie miała dwóch lewych rąk, to pewnie bym się za to wzięła, wygląda świetnie ; )

    +zapraszam na candy.

    OdpowiedzUsuń