czwartek, 28 sierpnia 2014

WYZWANIE -MANDALA

Witajcie dziś nie typowo 
zapraszam Was do podjęcia 
WYZWANIA
stworzenia 
MANDALI 
takiej właśnie oto
Podoba się ?
Mandala wykonana przez Dedri 
Zainspirowana  jej cudownymi pracami wpadłam na pomysł wspólnego jej wykonania.
Na czym polega wyzwanie??????
Wyzwanie polega na stworzeniu IDENTYCZNEJ  mandali krok po kroku 
(oczywiście z wykorzystaniem wzoru oryginalnego na nią ) .
Warunki :
1. Mandale mogą się różnić kolorami!
2.Mogą się różnić rodzajem włóczek  z którego je wykonacie to już dowolna sprawa 
oraz nr szydełka również dowolny wybór
3.Minimum Jeden raz w miesiącu  należy opublikować na swoim blogu (kto nie ma na fb) recenzji (wystarczą zdjęcia)z postępów swojej pracy-z odnośnikiem do Naszego Blogu i Wyzwania !
4.Mandala musi być wykonana ściśle wg wzoru przesłanego na emaila
Czas na wykonanie 
TEGO CUDA 
to termin
od DZIŚ do 10 GRUDNIA 2014r.
WAŻNE
Każdego 10 dnia miesiąca osoby ,które wezmą udział w Wyzwaniu proszę o wysłanie odnośnika do swojej recenzji na emaila :wiki0877@onet.eu 
w TEMACIE proszę napisać RECENZJA MANDALI i imię lub pseudo 
Termin może być wcześniejszy ale nie póżniejszy ponieważ 
Każdego 11 dnia miesiąca będą publikacje u Nas i Fb -waszych zmagań z MANDALĄ
Kto się spóżni jego praca będzie dodawana w postach jednak nie będzie brała udziału w wyborze końcowego zwycięzcy
Jedyny wyjątek dopuszczalny to osoby które wejdą do zabawy w trakcie jej trwania (żeby nie było niejasności -każdy w dowolnym momencie może wejść do zabawy -osoby które wejdą na 10 dni przed publikacją zdjęć muszą pokazać swoje zmagania -osoby które wejdą np 9dni lub mniej przed publikacją swoje zmagania pokazują dopiero w kolejnym miesiącu )
Przed Wigilią TEAM KTM-u wybierze zwycięzcę,który otrzyma nagrodę
Osoby chętne do wzięcia udziału proszone są W komentarzu pod tym postem o wyrażenie chęci swojej i adresu email na który prześlę instrukcję.
A żeby nie było łatwo 
Wzór to TUTORIAL - z opisem i foto instrukcją Krok po kroku w języku angielskim 
Wzór nie jest trudny :) :) :)
Jeśli będziecie mieli jakieś problemy piszcie tutaj postaramy się odpowiedzieć na każde z nich :)

 KILKA SŁÓW O SAMEJ MANDALI:
Mandala ma wielkość zależną od użycia grubości włóczek oraz szydełka
Ta stworzona na zdjęciu ma wymiar ok 80 cm na 80cm .
Wykonana jest szydełkiem nr 4
A użyto do jej wykonania włóczki Bawełnianej 
Każda runda wykonana innym kolorem a rund jest 36 .
Żeby Was zachęcić 



(Zdjęcia pochodzą z sieci od osoby która wykonała to cudo )

 Czy jest ktoś chętny ??????
*********************************************************************
Tak sobie myślę , może gdyby znalazło się kilka osób chętnych na ofiarowanie swojej Mandali na cel charytatywny Pomocy Liliance byłoby super stworzyć wielki QUILT -(narzutę) i ofiarować na sprzedaż, a dochód przekazać na pomoc 
Chorej LILIANCE 
**********************************************************************
Jednak nie jest to koniecznie to taka mała moja myśl :)



106 komentarzy:

  1. Ponieważ poprowadzę to wyzwanie zgłaszam również chęć do wzięcia w nim udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciała bardzo, nawet ci na priv pisałam, ale nie wiem czy poradzę sobie z samych zdjęć :( Chyba jestem za mała do tego :(

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja bardzo chętnie podejmę wyzwanie :)
    aniak2010@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  4. a spróbuję :) poproszę o instrukcje yula@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, mam pytanie, nie jestem Mamą nie mam dzieci (ale bratanice więc jestem ciocią), czy w takim razie również mogę podjąć wyzwanie, podoba mi się ta mandala już od jakiegoś czasu się do niej przymierzam, pytam z tego względu ponieważ jest to blog Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście ,że możesz ciocie też mile widziane :) :) :)poprosze o adres email

      Usuń
    2. /Ja też jestem "ciocią", a za pare tygodni zostane "Matką Chrzestną" cudownego chłopczyka, więc też chętnie dołącze do zabawy. Oby sił i wytrwałości nie zabrakło ;)
      Czekam na schemat.

      Usuń
  6. A spróbuję, ładniutka ta mandala. kawitek@op.pl. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też spróbuję jestem mamą i babcią zuzav@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. To i ja się zgłaszam, chętnie spróbuję. .. hania.lemska@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie spróbuję.
    Pozdrawiam
    belaszewska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emilia bardzo prosze o wiadomośc na jakiej stronie będziesz publikować swoje postępy :)

      Usuń
    2. No tak, zapomniałam podać adres bloga: http://belara50.blogspot.com/

      Usuń
  10. witam ja równiez tez sprobuje chetnie pozdrawiam monczok81@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja bym chętnie spróbowała.. choć w szydełku raczkuję..:) decustyle@gmail.com
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna!! Ja też chcę :)
    mikr13@wp.pl
    Pozdrawiam

    http://mirosek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam jakiś problem z tel. I 10 raz próbuje się zgłosić. 207wawa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba tez sie podejme wyzwania :) markli1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. ...to i na mnie padło :) kamaerba@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam.
    Jeżeli nie przeszkadza to że nie jestem jeszcze mamą to też zgłaszam się do wziecia udziału w wyzwaniu.
    gosia.aya@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. oki doki biorę udział (przepadł mi poprzedni komentarz gdzieś...)
    krainamarzen@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja też mimo, że mamą jeszcze nie jestem i nie wiem czy starczy mi czasu, spróbuję :)
    agatkamat@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. No to i ja spróbuję swoich sił
    justynalukasz5@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Zglaszam sie i ja :) juliaelenatrusq@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Spróbuję. Choć mam obawy, że nie podołam. Fajnie byłoby dołożyć swój skrawek do narzuty dla Lilianki. :)
    martaewabieganska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie wezmę udział ale jeszcze mam pytanie ... okrążeń jest 36, tak? I każde okrążenie ma być innym kolorem i kolory nie mogą się powtarzać?
    O wzór poproszę na winniex@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu tak okrążeń jest 36 i każde innym kolorem ale możesz np w 1 urzyć tego samego niebieskiego co w 7 okrążeniu czy 30 tym. Chodzi o zmianę koloru w każdym okrążeniu :)
      poszło :)

      Usuń
  23. Super pomysł. W sam raz na wykorzystanie resztek wloczek. Zgłaszam się :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna ta mandala, Chętnie by, spróbowała, ale nie wiem czy podołam bo brak u mnie systematyczności..
    Ale kto nie próboje ten nie ma ;) Wiec poproszę o wzór. Najwyżej odpadne gdzieś w połowie ;) choć mam nadzieję że uda mi się skończyć i dołączyć do akcji jaką chcesz wesprzeć.
    Mój email: majalena79@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Długo nad tym myślałam i decyzja zapadła na TAK. Proszę o wzór
    santipperen@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. To I ja poproszę izek666@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. z chęcią dołączę martynkabl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  28. To ja także poproszę o wzór. kamilachw@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. I ja się zgłaszam:) choszczewska.a@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszło :) Bardzo prosze o info na jakiej stronie będą publikacje postępów :)

      Usuń
  30. Ja chcę wziąć udział :-) Pomysł z narzuta super.

    OdpowiedzUsuń
  31. To ja także poproszę o wzór. ekartpl@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie spróbuję. sylwiaciborowska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. ja poproszę również: aleksandra.mroczek1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. ja chętnie spróbuje :) aniaryszka1@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Mój komentarz się chyba nie dodał :( A bardzo wielką mam ochotę na tę mandalkę :)
    bajka.blog@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja też się zgłaszam :) iwysinska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszło :) przepraszam za opóznienie nie miałam internetu - ale czas na pierwsza recenzję ma Pani do 10 pażdziernika więc spokojnie :)

      Usuń
  37. Zgłaszam się: beva.handmade@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo ciekawy pomysl; tez sie przylacze jesli mozna ;moj e-mail to zuzia_m@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=946569122024913&set=a.542894259059070.140976.100000155022427&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Asiu zawartośc niedostępna jeśli chce Pani żeby Praca Pani została zaliczona proszę o wiadomość dostępną w zwrotnym emailu do mnie -wiki0877@onet.eu

      Usuń
  40. Chętnie przyłączę się do zabawy :)
    jperfecka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Skuszona opisem u Koleżanki, z przyjemnością zapisuję się do zabawy :-)
    fanturia maupa gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Chętnie też się przyłączę
    zofiakarolina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. szczytny cel - zapisuję się i Ja :))!
    barbarasosna74@gmail.com
    http://odkrywamnanowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rezygnuję..... nie da się bez współpracy...

      Usuń
    2. Basiu poszło przepraszam za opóznienie ale nie miałam pojęcia ,że jeszcze Ktoś będzie chętny dlatego bedzie nam miło jak nie zrezygnujesz .Wzorek posłałam :)

      Usuń
  44. Czy i ja mogłabym jeszcze się przyłączyć? pasqdowo@gmai.com. Nie posiadam bloga, nie wiem czy zdążę, ale na pewno chciałabym mieć takie cudo na poduszeczki dla moich dwóch księżniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochani jeśli jeszcze Ktoś znajdzie się chętny by podjąć wyzwanie lub chciałby wzorek by zrobić dla siebie MANDALĘ proszę o wiadomość na
    wiki0877@onet.eu
    Dziękuję odpowiem na każdą wiadomość .

    OdpowiedzUsuń
  46. Oczywiście zjadłam literkę w adresie mailowym - "gmail". Ale to nic, już mam wzorek i zamówiłam włóczki :) Jak tym razem mi się nie uda, może w następnym wyzwaniu wezmę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Własnie "odkryłam" Waszą stronkę, chętnie się dołączę, zatem poproszę całą instrukcję na mojego emaila: tinyhandmade@gmail.com, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. Jaka szkoda że dopiero dziś znalazłam tą stronę. Bo mam chyba nikła szansę dołąCzyć i zdąŻyć. Nigdy nie robiłam mandali jest piękna. Bardzo bym chciała spróbować. Jeśli istnieje możliwość podzielenia. Się ze mną wzorem będę bardzo wdzięczna. mirska18@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Czy mogłabym prosić o schemat tej mandali? Bardzo bym chciała taka wykonać:) jeżeli to możliwe to poproszę:)
    happyalimak@gmail.com
    Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo piękna, czy mogę otrzymać opis Joannask3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń