wtorek, 7 lipca 2015

Wyzwanie cykliczne - BUKIET

Lato w pełni.
Łąki ozdobione kwieciem ...
Dlatego kolejne nasze wyzwanie cykliczne dla Was to BUKIET



Nie musi to być tradycyjny bukiet kwiatów ... Wasza inwencja twórcza, kreatywność w tym temacie mile widziane.

ZASADY uczestnictwa w wyzwaniu (KLIK)

Aby Was nieco zainteresować przedstawiam pomysły naszej ekipy:

Ela-kartoflana przygotowała pyszny BUKIET WARZYW na obiad:


Kolorowo i pysznie :)

Wykonała także łapkę kuchenną z bukietem róż:



Wiola zrobiła "bukiet" z kamieni:



oraz inne drobiazgi inspirowane bukietami ...




Ja - tynka przygotowałam bukiet roślinnych herbatek:


Roślinki zbieramy w słoneczny, suchy dzień.W skład mojej kwiatowej herbatki wchodzi: koniczyna, nagietek, cykoria podróżnik, liście malin, mięta, macierzanka.
Poniżej roślinki przygotowane do suszenia.


Gotowa ususzona herbatka i ugotowana z dodatkiem plasterków cytryny i osłodzona miodem:



A bukiet róż zamknęłam w słoikach:




I jeszcze bukiety, które "wychodzą" same ;) spacerując po łące zbieram co się pod rękę nawinie i w ten sposób dom zawsze pełen jest kwiatów :)









A Hanka zrobiła bukiety polnych kwiatów z krzyżyków haftowanych:





POZDRAWIAMY i zapraszamy do wspólnej zabawy z nami.
Klub Twórczych Mam


10 komentarzy:

  1. Zgłaszam swoje bukieciki ;-) http://upominek.blogspot.com/2015/07/kolorowy-bukiet.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszamy do dodania pracy przez "add your link" :)

      Usuń
  2. Bardzo fajne miejsce! Też zgłaszam się do zabawy :)
    http://kartkihandmade.blogspot.com/2015/07/60-lat-kochac-i-byc-kochanym.html

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja dołączam się do zabawy :) Pierwszy raz udało mi się przygotować coś specjalnie na wyzwanie tutaj! :)
    http://margueriteslittleart.blogspot.com/2015/07/chlebak-ukwiecony.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dołączyłam się:) A myślałam, że nie zdążę:) Mam nadzieję, tylko, że dobrze zrobiłam:)

    OdpowiedzUsuń