piątek, 20 listopada 2015

Wyzwanie Gościnnej Projektantki - Daleki Wschód

Witamy :)
Tym razem gościmy w naszym klubie JJke, czyli Joannę z bloga Rękodzieło Joanny.


Oto, co napisała o sobie:

Witam! Dziękuję za wybranie mnie na Gościnną Projektantkę .
Jestem JJka, a tak na prawdę Joanna, typowa pracująca kobieta, która w czasie wolnym oddaje się pasji robótkowania. Urzekają mnie różne formy, wzory, kolory i nieograniczone możliwości wyobraźni jakie prezentują twórcze osoby i dlatego tak bliskie jest mi wszelakie rękodzieło. "Dłubię" od kilkudziesięciu lat i kocham to, co robię. Mam swoje techniki, jedne są mi bliskie i nie mogę bez nich żyć, a do innych tylko wzdycham. Ulubiona technika to szydełko, potem druty, decoupage, a od niedawna szycie. Nie są mi obce inne techniki, wszystkiego próbuję. Tworzę, podglądam i często doradzam. Chciałabym żeby doba się wydłużyła, aby starczyło czasu na realizację wszystkiego co przychodzi mi do głowy. 
Od kilku miesięcy chwale się pracami na blogu "Rękodzieło Joanny / JJka / Joana's crafts" (jjka07.blogspot.com) do którego serdecznie zapraszam. Można mnie też znaleźć na FB pod tą samą nazwą.
Oto kilka przykładowych prac:

 






 
Zaproponowanie tematu wyzwania, to trudniejsze jak uczestniczenie w takim wyzwaniu. Trudno mi było wymyślić taki temat, bo chciałam aby wiele rękodzielniczek tworzących w przeróżnych technikach mogło wziąć w nim udział, ale jak wyzwanie, to wyzwanie i z każdym należy się zmierzyć.
Tak więc tytuł mojego wyzwania to: "Daleki Wschód". 
Myślę, że to temat bardzo szeroki do interpretacji. Bo to nie tylko Japonia czy też Chiny, ale również Tybet czy też kraje Półwyspu Indochińskiego. To nie tylko skojarzenia z samurajami, gejszami, czy też bożkami buddy, ale to też: kwiaty wiśni, piwonie, orchidee, bambus, drzewka bonsai, charakterystyczne pismo oraz wzorzyste i kolorowe tkaniny np jedwabne. No i nie zapominajcie o przyprawach. Tak więc można inspirować się kształtami, formami, kolorami i zapachami. 
Oto moje skromne prace, które mogą być dla Was inspiracjami.








Dla zwycięskiej pracy, czyli dla jej wykonawcy przeznaczę nagrodę w postaci świątecznej szydełkowej serwetki oraz drugiej rzeczy przeze mnie wykonanej, ale ta.... będzie już niespodzianką.
 Szalejcie twórczo i niech wyobraźnia działa.

Zatem do dzieła! Liczymy na Wasze twórcze działania :) zasady wyzwań znajdziecie tutaj.
A poniżej banerek do naszego wyzwania:


Pozdrowienia 
Gościnna Projektantka Joanna i zespół

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz