wtorek, 16 sierpnia 2016

Ośmiorniczki dla wcześniaków #1

Witajcie Kochane Klubowiczki!

Wakacje już pomalutku dobiegają końca. Mam nadzieję, że wypoczywacie i twórczo spędzacie wolny czas :) Nam też trudno usiąść do komputerów, dlatego troszkę z opóźnieniem podsumowujemy akcję dziergania ośmiorniczek dla wcześniaków, które powstawały w czerwcu i lipcu.

Swoje ośmiorniczki zgłosiła nam Paulynotyna z bloga Galeria Rzeczy Ładnych, bardzo Ci dziękujemy:





A oto nasze prace:

karto_flana dorobila jescze dwie nowe ośmiornice


Monika swój ośmiorniczkowy dorobek wzbogaciła o kolejną:



A ja Ania, troszkę zaszalałam :D

Truskaweczce, którą pokazywałam w poprzednim ośmiorniczkowym poście wydziergałam siostrę jagódkę:


a także pszczółkę


parę Minionków


dwie śpiące królewny


i dwie wesołe siostrzyczki.


Dzierganie ośmiorniczek to nie jest żadne wyzwanie, to realna pomoc niesiona tym Najmniejszym. Bardzo Was zachęcamy do wspólnego dziergania! 

Aby troszkę nadgonić stracony czas po postem znajdziecie żabkę, dzięki której możecie linkować swoje ośmiorniczki, które powstały wcześniej, także przed publikacją tego posta. Żabka jest czynna do 5 września, potem będzie podsumowanie i kolejny post.

Pod koniec roku poproszę Was o wskazanie koordynatorów/szpitali, którym przekazałyście ośmiorniczki, dla najaktywniejszej z Was, w nagrodę znajdzie się kilka moteczków bawełnianej włóczki :))

A więc do dzieła!
Z ośmiorniczkowym pozdrowieniem

Ania









1 komentarz: