piątek, 30 grudnia 2016

Wyzwanie gościnnej projektantki- Karnawałowe szaleństwo

Witajcie kochani! Już tak niewiele pozostało do końca roku. Jednak mamy dla was jeszcze w tym starym roku kolejne wyzwanie od gościnnej projektantki, którą tym razem jest Aneta.


Cześć,
Mam nadzieję, że choć niektórzy kojarzą mnie w świecie blogowym jako Dasanda. Tak naprawdę mam na imię Aneta, jestem żoną i od niewiele ponad roku mamą. Na co dzień zajmuję się ziemskimi sprawami jak każdy. Jednak ciągle szukam wolnych chwil, w których pochłania mnie moja twórczość. Rękodzieło jest ze mną od zawsze tylko jego postać zmieniała się z pływem czasu. Zainteresowań mam wiele, niektóre można zobaczyć na blogu dasanda.blogspot.com. Znajdują się tam moje prace z różnych dziedzin, tj. decoupage, biżuteria, scrapbooking, trochę sutaszu, haftu… jednak największa moja miłość to jednak rysunek i malarstwo, które w ostatnim czasie trochę zaniedbałam. Uwielbiam również robić różne ciasta i desery, choć i gotowanie pomału też daje mi przyjemność. Nie chcę się ograniczać, dlatego staram się rozwijać, poznawać nowe techniki i udoskonalać to co już robię.









Mam okazje zaprosić Was na moje wyzwanie. Pomysłów było wiele, ale trzeba iść z czasem i postawiłam na karnawał. Dlatego też tematem jest:

Karnawałowe szaleństwo 

Moje przykładowe prace




W ramach tej zabawy przygotowałam nagrodę: trochę przydasi, cekinów, wstążek, kwiatów robionych przeze mnie oraz jedne z inspirujących kolczyków, z pięknym czerwonym połyskiem





Zapraszam serdecznie do wspólnej zabawy.

Jakie cudowne prace, prawda? I nagroda też wspaniała! Zapraszamy zatem gorąco do wzięcia udziału w wyzwaniu. Tutaj banerek dla uczestników:




A tutaj możecie sobie przypomnieć zasady wyzwań: Zasady Wyzwań

Miłej zabawy

Zespół



6 komentarzy: